• Plaats

  • Gepubliceerd op

Wij groeien! Groei jij mee? Als Fulltime Klantenservice Medewerker bij … zorg je voor een op-en-top service, verwonder jij onze klanten en laat je ze achter met een glimlach van oor tot oor. Startdatum is 9 of 16 oktober.

Wat je doet

Als je aan je eerste kop koffie zit, gaat de telefoon. Het is een klant die zijn draadloze printer niet aan de praat krijgt. Samen met de klant pak je het stappenplan van de fabrikant erbij. Het stappenplan in combinatie met je eigen kennis, zorgt ervoor dat jullie samen de printer aan het werk krijgen. Nadat je het gesprek afgerond hebt, deel je het stappenplan met je eigen aanvullingen met je collega’s. Zo kunnen zij in het vervolg nóg sneller klanten helpen. Handig! Je besluit nog een kaartje te schrijven naar de klant. Jullie hadden een leuk gesprek en je bent blij dat je hem hebt kunnen helpen. Zo, dat zorgt vast voor een glimlach bij de klant. Je pakt nog een kop koffie. Op naar het volgende gesprek!

Jouw specificaties

  • Je hebt minimaal hbo-werk- en -denkniveau.
  • Je hebt inlevingsvermogen en raakt niet in paniek als het druk is.
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • Kennis/ervaring op het gebied van elektronica of andere producten uit ons assortiment is een pré.
  • Je bent 32-40 uur per week beschikbaar.
  • Je woont in omgeving Rotterdam (i.v.m. ruime openingstijden van de klantenservice).

Wat je krijgt

  • Geld. Je krijgt een bruto salaris van € 10,- per uur. En na 22.00 uur krijg je 50% toeslag.
  • Met meer dan 30 trainingen in onze eigen Studiefabriek kun je elke dag een beetje beter worden.
  • Korting op alle spullen die we verkopen.
  • Ongekend goede werksfeer. Met versbereide happen, maandelijkse borrels, legendarische feesten, de leukste teamactiviteiten en een informele, speelse afdeling.
  • 25 vakantiedagen. Als je belooft dat je terugkomt.
  • Reiskostenvergoeding en pensioenregeling.

Hier kom je terecht

Je bent lid van een autonoom team dat verantwoordelijk is voor alle Checkout & Betalen processen. Het team (circa 8 fte) heeft een duidelijke rolverdeling en maakt efficiënt de gezamenlijk opgestelde ambities waar. Ook werk je intensief samen met toegewijde IT teams die jouw requirements implementeren. De cultuur is informeel, nuchter en innovatief. Onze kracht is samenwerken op basis van gelijkwaardigheid en elkaar continu verbeteren. Solo bereik je mooie dingen. Samen nog veel meer.